torsdag 4 juli 2013

Sugarcookies - midsommar

Jag älskar midsommar. Egentligen älskar jag alla årstider. Just midsommar känns som om att nu är sommaren här och man gör allt som är extra somrigt! Speciellt roligt tycker jag det är med midsommar efter att vi fick barn. Dottern tycker inte om midsommarkrans dock, vilket är lite tråkigt. Men nästa år kanske? Vi var iväg och hälsade på ett par vänner och hade det väldigt mysigt och supertrevligt! Först hade vi en sill-lunch och senare en grillmiddag.

Vad känns inte mer som midsommar än sol och jordgubbar :-) och återigen är det den underbara sugarcookien som kan illustrera detta faktum. Jag behöver förbättra min teknik bara, men övning ger färdighet ;-)

Jag hade inga färdiga formar till detta utan ritade och klippte ut papper som jag använde som mall och skar ut kakorna.

Receptet kommer från bake at 350 och är samma som jag använt tidigare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar